Jump to navigation
Mes de març
Dissabte 11 d'abril, 11:30h
Del 10 al 12 d'abril
Dissabte 18 d'abril
Del 10 al 19 d'abril
Divendres 10, 17 i 24 d'abril
Cada dijous
Cada divendres al vespre
Nova edició de les Jornades del Romesco de Cambrils, on més d'una vintena de restaurants oferiran menús enromescats en l’última campanya del calendari gastronòmic.
Els establiments participants oferiran menús tancats de diferents preus basats en el romesco en salsa freda o plat cuinat, amb l'objectiu de posar en valor l’excel·lent gastronomia de Cambrils des d’un punt de vista integral.
Establiments participants: Acuamar, Bec d'Or, Cal Tendre, Can Bosch, Can Solé, Casa Macarrilla 1966, Denver Cambrils, El Capi, El Pescador, El Pòsit, Germans Miquel's, La Palmera de la Llosa, Les Barques, Llop de Mar, L'original, Miramar, Montserrat, Rincón de Diego, Taberna Ezkurrak, Taberna Lekeitio, Tiki Taka i Xiringuito Restaurant del Mar
Descarrega't el llibret aquí (enllaç)
Ajuntament de Cambrils i i Associació d’Empresaris de l’Hosteleria de Cambrils (AEHC)
Web Ajuntament de Cambrils Facebook Cambrils Gastronomia