Jump to navigation
Del 20 al 27 de març
Dies 27 i 28 de març, 21h
Del 6 de febrer al 29 de març
Mes de març
Dissabte 4 d'abril, 20:30h
Del 14 de març al 5 d'abril
Del 3 al 7 d'abril
Del 14 de gener al 10 d'abril
En el marc del cicle 66butaques, concert de Penélope, on presenten el seu primer disc 'Polvos mágicos'. Es tracta d'un projecte musical compost íntegrament per figuerencs, que neix de la idea de mesclar melodies de guitarra espanyola i clàssica amb ritmes moderns i la visió femenina dels problemes i inquietuds quotidianes de la vida nihilista contemporània.
El resultat: una proposta musical sorprenent i seductora, combinant bases electròniques amb vents jazz, guitarra flamenca i un do melòdic escampat com la pols màgica que dona nom al seu disc de debut.
8€ general | 5€ socis de La Cate Comprar entrada aquí (enllaç)
Aitana Chanca: veu i guitarra electroacústica Eloi Ros: guitarra electroespanyola i elèctrica Josep Tremoleda: bateria Magí Valls: baix, sintetitzador i veus
Web Figueres a Escena Web 66butaques Instagram Penélope