Jump to navigation
Divendres 13 de febrer, 20h
Del 6 de desembre al 13 de febrer
Dissabte 14 de febrer, 18h
Dissabte 14 de febrer
Diumenge 15 de febrer, 19h
Dimecres 18 de febrer, 20:30h
Dissabte 21 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 22:45h
En el marc del cicle 66butaques, concert de Penélope, on presenten el seu primer disc 'Polvos mágicos'. Es tracta d'un projecte musical compost íntegrament per figuerencs, que neix de la idea de mesclar melodies de guitarra espanyola i clàssica amb ritmes moderns i la visió femenina dels problemes i inquietuds quotidianes de la vida nihilista contemporània.
El resultat: una proposta musical sorprenent i seductora, combinant bases electròniques amb vents jazz, guitarra flamenca i un do melòdic escampat com la pols màgica que dona nom al seu disc de debut.
8€ general | 5€ socis de La Cate Comprar entrada aquí (enllaç)
Aitana Chanca: veu i guitarra electroacústica Eloi Ros: guitarra electroespanyola i elèctrica Josep Tremoleda: bateria Magí Valls: baix, sintetitzador i veus
Web Figueres a Escena Web 66butaques Instagram Penélope