Jump to navigation
Divendres 26 de desembre, 19h
Del 25 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre, 18h
Del 19 al 28 de desembre
Del 21 al 28 de desembre
Del 25 al 28 desembre
Del 26 al 28 de desembre
La companyia igualadina Farrés i brothers, ens presenta un espectacle de titelles, un projecte d’intercanvi intergeneracional, que vetlla pel contacte entre infants, joves i gent gran.
On s'empodera a la gent gran, reconeixent el valor de la seva saviesa i coneixements, com agents transmisors de la cultura i tradicions.
És sabut de tothom que els protagonistes dels contes tradicionals poseeixen el do de l'eterna joventut. Malgrat el pas dels segles, la Caputxeta, el Patufet, el Flautista i tota la resta mai no moren, mai es fan vells. Per estranyes circumstàncies, però, han estat objecte d'un terrible experiment i han envellit de cop.
L'Operació A.V.I. consistirà en un llarg viatge i un reguitzell de peripècies per recuperar de nou la joventut. D'aquesta manera els avis i àvies, de debó, podran seguir explicant els contes i no cauran en l'oblit. Ni els avis, ni les àvies, ni els contes.
Imprescindible inscripció prèvia aquí
Web Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia