Jump to navigation
Divendres 27 de març, 20h
Divendres 27 de març, 18h
Divendres 27 de març, 21h
Dissabte 28 de març
Dissabte 28 de març, 17:30h
Teatre 'Els Gossos', una obra de Nestor Valente encapçalada per Mercè Aránega, una comèdia tràgica sobre els secrets d’una família qualsevol, en qüestions universals a partir de la família i les seves disfuncions, el conjunt humà que més interessa a l'argentí Nelson Valente.
El dia del seu quarantè aniversari, la Laura té una experiència fugaç però demolidora: durant el seu trajecte habitual en metro, un desconegut li somriu i li diu alguna cosa a cau d'orella. Ja a casa, durant la festa, aquella llavor germinarà i acabarà bombardejant la “suposadament” assentada vida familiar, malgrat els esforços de la Laura per mantenir la unió amb i entre els seus éssers estimats.
15€ general | 12€ Amics del Teatre | 6€ menors 30 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i direcció: Nelson Valente Traducció: Joan Negrié Intèrprets: Mercè Arànega, Sandra Monclús, Albert Pérez i Joan Negrié
Web Teatre Foment