Jump to navigation
Dilluns 16 de febrer, 10h
Divendres 20 de febrer, 17:30h
Divendres 20 de febrer, 18h
Dissabte 21 de febrer, 16:30h
Dissabte 21 de febrer, 19h
Dies 20 i 21 de febrer, 19h
Diumenge 22 de febrer, 10h
Diumenge 22 de febrer
En el marc del cicle Tocs Musicals, espectacle 'Emoriô' a càrrec de Sound de Secà, un espectacle de percussió estàtic de carrer ple de vitalitat i energia. El ritme es fusiona amb la dansa i el cant, transportant al públic per diferents emocions a través dels diferents ritmes del món.
Uns personatges que se’ns presenten misteriosos van pujant la temperatura de la plaça, i amb la complicitat del públic, creen una atmosfera per culminar en una bogeria col·lectiva desbordant de força i passió. Percussió, emoció, emoriô.
Gratuït, amb aforament limitat.
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Intèrprets: Laura Barquets, Robert Canela, Jordi Carrillo, Bernardo Dombua, Laia Farran, Jesús Franco, Sandra García, Joan González, Núria Pulido, Jordi Talavera, Joan Taló i Heika Villar
Direcció musical: Robert Canela i Bernardo Dombua Direcció escènica: Genís Farran Caracterització: Xavi Badia
Ajuntament de Guissona
Web Ajuntament de Guissona Web Sound de Secà