Jump to navigation
Dimecres 25 de febrer, 19h
Dimecres 25 de febrer, 20h
Dijous 26 de febrer, 18h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 22h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Concert del Cor Zóngora. 'Angelitos negros', 'Ansiedad', 'Alma corazón y vida', 'La Paloma'... són alguns dels títols que es podran escoltar i que volen ser un homenatge a les veus d’Antonio Machín, los Panchos o Omara Portuondo, i de tants i tants intèrprets que ens han fet estimar aquest repertori.
Els boleros són, originàriament, unes danses del segle XIX que es ballaven a la península Ibèrica, i es van barrejar amb la cultura cubana com a dansa, no com a cançó. Com tantes altres vegades, la dansa demana a la veu que hi intervingui i li faci una lletra, una història. I arriba el bolero, tal com el coneixem; dos o tres guitarristes, sovint amb algun percussionista, que toquen i canten plegats explicant històries, fonamentalment d’amor.
13€ | 10€ amb descompte Compra les teves entrades aquí (enllaç)
Laia Batlle: solista Anna Urpí: violí Guillermo Prats: contrabaix Jaume Piñol: bateria Dani García: arranjaments i piano Natàlia Catasús: direcció escènica Montserrat Meneses: direcció musical
Web Temporada Web Teatre Àngel Guimerà