Jump to navigation
Del 27 de febrer al 28 de març
Dissabte 28 de març
Del 18 de gener al 29 de març
Del 27 de febrer al 29 de març
Del 5 de febrer al 29 de març
De l'11 de gener al 29 de març
Del 19 al 29 de març
Del 22 de gener al 29 de març
5a edició de la Festa del dibuix 'The Big Draw', una jornada en què persones vinculades a les arts plàstiques, la il·lustració i el disseny oferiran tallers oberts a tots els públics que vulguin experimentar amb aquestes disciplines.
Enguany, sota el lema 'Make the Chance', la proposta ens convida a explorar tot allò que hem viscut en temps de pandèmia al voltant de la relació entre les persones i l'entorn.
Al llarg de tot el matí es realitzaran diversos tallers com 'Dibuix animat 360o: turn-around', 'Dibuix amb realitat augmentada' o 'Retrats calcats', on l'alumnat d'arts aplicades al mur posarà en pràctica el dibuix multicapa sobre acetats calcant diferents rostres, perfils i persones.
Els resultats gràfics d'aquests tallers es podran gaudir a través d'una projecció a la mateixa Plaça Corsini, de 13 a 14h.
De 10:15 a 13h
Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tarragona
Web Escola d'Art i Disseny de la Diputació a Tarragona