Camerata Penedès

Camerata Penedès s’endinsa en el món de les danses del segle XX a través d’obres de Henry Purcell, Claude Debussy, Eduard Toldrà i Igor Stravinsky.
L’arpa serà l’encarregada de submergir-nos en una profunda dualitat entre allò sacre i allò profà a través de les 'Deux danses' (1904) del compositor francès Claude Debussy.
Henry Purcell i Eduard Toldrà ens conduiran a la part final del concert arrodonida per 'Apollon Musagète' (1928), un ballet d’estil neoclàssic influenciat per la tradició barroca francesa de la mà del compositor Igor Stravinsky. Sara Bitlloch ens acompanya en aquesta experiència musical conjunta de nou com a concertino-directora.
De 24€ a 22€ taquilla | De 22€ a 20€ anticipada
Compra l'entrada aquí (enllaç)
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.