Espectacle 'Els colors de Duke Ellington' de Cascai Teatre i Girona Jazz Project

Espectacle familiar 'Els colors de Duke Ellington' de Cascai Teatre i Girona Jazz Project, un concert teatralitzat amb nou músics i dos actors que proposen un viatge musical a través de la història del jazz, a càrrec d'un dels grans compositors, directors i intèrprets d'aquests gènere: Duke Ellington.
Marcel Tomàs hi actua com a mestre de cerimònies i hi aporta el seu univers humorístic amb coreografies, esquetxos, còmics i cançons.
Teatre i música per acostar el món del jazz a tots els públics. Un show divertit i hilarant amb una banda sonora impecable.
12€ taquilla | 10€ anticipada
Compra l'entrada aquí (enllaç)
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.