

Les 4 propostes de música d'arrel per les Nits d'Estiu del Museu d'Història
A més, cada entrada que podeu comprar aquí (enllaç) va acompanyada d'una consumició i inclou la visita guiada a l'exposició 'Obert per vacances' abans del concert. La visita ens convida a fer un tour per la història del turisme a Catalunya, des dels orígens a finals del segle XIX, fins arribar al turisme de masses iniciat als anys 60 del segle XX i vol promoure la reflexió crítica sobre la sostenibilitat del model turístic actual i les seves possibles alternatives.
1. Widad Mjama i Khalil Epi amb 'Aïta mon amour'
La primera dona rapera del Magrib, homenatge a les chikhates, les dones cantants i transmissores de les zones rurals del Marroc, acompanyada del músic d’electrònica Khalil Epi.
Quan? Dimecres 5 de juliol.
2. Mar Grimalt amb 'Espurnes i coralls'
Un concert molt original que combina la tradició i la innovació, amb un espai sonor únic i atrevit, amb la veu com a protagonista i les percussions i els sons de les màquines de la fàbrica.
Quan? Dimecres 12 de juliol.
Arnau Obiols presentarà el seu quart disc 'Mont Cau' | Foto: Cedida
3. Arnau Obiols amb 'Mont Cau'
Una fusió entre la tradició musical dels Pirineus i la contemporaneïtat, un diàleg dinàmic i constant amb l’entorn natural a ritme de la bateria, però també del flabiol i la guitarra.
Quan? Dimecres 19 de juliol.
4. Rachele Andrioli amb 'Leuca'
Una veu femenina que ens ofereix un repertori amb ànima llatina, obert a la Mediterrània i salpebrat amb influències modernes. Un espectacle ple d’emocions i de ritme.
Quan? Dimecres 26 de juliol.
Més informació:
També et pot interessar
- Inicieu sessió o registreu-vos per a enviar comentaris