Jump to navigation
Dissabte 21 de març, 14h
Dissabte 21 de març, 18h
Dissabte 21 de març, 19:30h
Dissabte 21 de març, 20h
Dissabte 21 de març
Diumenge 22 de març, 18h
Diumenge 22 de març, 19h
La carismàtica i inspiradora violinista Lorenza Borrani ve a dirigir la Camerata Penedès i a tocar-hi com a solista. La italiana és concertino d’una de les orquestres més reconegudes del món, la COE (Chamber Orchestra of Europe), i és convidada regularment a liderar les millors agrupacions europees.
El concert començarà amb la 'Simfonia núm. 56 en Do Major' de Haydn, seguida per la divertida obra 'Moz-Art a la Haydn' de Schnittke, en què comptarà amb Lorenza Borrani i Paula Sanz com a violinistes solistes. Una obra de dotze minuts on es podrà veure la càrrega humorística dels dos compositors.
Finalment, es conclourà amb l’última simfonia de W. A. Mozart escrita en do major i anomenada la 'Júpiter' pel seu caràcter triomfal i solemne.
De 26€ a 24€ taquilla | De 24€ a 22€ anticipada Compra l'entrada aquí (enllaç)
Web Espectacles Vilafranca