Jump to navigation
Del 18 de gener al 29 de març
Del 27 de febrer al 29 de març
Del 5 de febrer al 29 de març
De l'11 de gener al 29 de març
Del 19 al 29 de març
Del 22 de gener al 29 de març
Del 6 al 30 de març
Del 12 de març a l'1 d'abril
Preestrena de la pel·lícula documental sobre el músic vallenc Robert Gerhard 'Revolutionary Quartet. L’enigma Gerhard’, dirigit per Xavier Bosch i Josep Badell. Serà la primera i única vegada que es podrà veure a la demarcació de Tarragona, abans de l’estrena, prevista per al 16 de novembre al Canal33.
La preestrena de la pel·lícula documental comptarà amb la participació dels directors, Xavier Bosch i Josep Badell, i també amb l’actuació del Quartet Gerard. També hi assistirà la presidenta de la Diputació de Tarragona, així com altres representants de la institució i d’altres ens locals i entitats del Camp de Tarragona.
*El documental, produït per Trementina Produccions i coproduït amb TV3, ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.
Entrada gratuïta, prèvia inscripció a protocol@dipta.cat
Diputació de Tarragona
Web Diputació de Tarragona