Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 11h
Diumenge 15 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Del 2 de febrer al 2 de març
Dies 14, 15 i 16 de març
Del 21 de gener al 18 de març
Jornades 'Les ciutats i el mar', amb debats per a discutir els grans reptes que les ciutats costaneres, cada vegada més vulnerables als efectes del canvi climàtic, hauran de fer front durant les properes dècades.
Unes jornades que volen contribuir al debat sobre l'estat actual de les ciutats costaneres i posar un èmfasi especial en la condició dels seus espais urbans i les pràctiques que afecten els sistemes estuaris, costaners i marítims del seu voltant.
A través d'un programa que posa en diàleg veus locals i internacionals, els debats oferiran una reflexió històrica, cultural i científica de la relació entre mar i terra, com també un espai per repensar noves maneres d'habitar aquestes àrees tan vulnerables.
Consulta'l aquí (enllaç)
CCCB
Universitat IUAV de Venècia
Web CCCB