Jump to navigation
Del 24 de gener al 4 de febrer
Dijous 5 de febrer, 19:00h
Dijous 5 de febrer, 20:30h
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer, 17:00h
Del 7 d'octubre al 8 de febrer
Del 22 de novembre al 8 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 18:00h
Exposició 'En fugida. Refugiats', una mostra que presenta una aproximació al fenomen del desplaçament i la migració forçada a través de les històries de persones refugiades i desplaçades que han hagut de refer les seves vides lluny de casa per causa de les guerres, les persecucions, les fams o l'escalfament global.
Durant la darrera dècada es calcula que el nombre de refugiats al món s'ha duplicat. Actualment, aquesta xifra se situa en uns 110 milions de persones. Els grans desplaçaments i les migracions forçades son, possiblement, el problema humanitari més greu del nostre temps.
Fugir ha esdevingut l'experiència vital més important per a milions de persones. Aquesta exposició és un viatge a la seva història i als seus presents.
Dijous 14 de novembre, a les 19h
Exposició permanent: 6€ general | 4€ reduït Exposició temporal: 4€ general | 3€ reduït Entrada combinada: 8€ general | 6€ reduït
*Comprar entrades aquí (enllaç)
Museu d'Història de Catalunya
Web Museu d'Història de Catalunya