Cesk Freixas, 2025

Concert de Cesk Freixas, que s'acomiada del públic amb la gira 'La meva sort'. El cantautor evidenciarà un cop més la seva simbiosi única entre la cançó d'autor i la política, destacant la seva implicació en les lluites socials a través de la cultura.
Aquest últim espectacle és una oportunitat de retrobament amb cançons com 'La petita rambla del Poble Sec', 'Aigua' o 'La princesa de la revolta', que han teixit la seva carrera musical.
18 o 20€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Cesk Freixas: veu i guitarra
Víctor Nin: guitarres
Gerard Sasa: teclat
Ramon Castellví: bateria
Amb la col·laboració del Cor Xamusia
Ajuntament de Vilafranca del Penedès
Web Espectacles Vilafranca
Instagram Cesk Freixas
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.