Jump to navigation
Dies 25 i 28 de desembre, 18:30h
Dies 27 i 28 de desembre, 18:30h
Dies 27 i 28 de desembre, 18h
Del 20 al 28 de desembre
Del 25 al 28 de desembre
Del 26 al 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre
Dies 20 i 28 de desembre
Teatre 'Moltes Mercès', un monòleg de i amb la icònica Mercè Comes.
Durada: 85 minuts
No hi ha cap dubte que la Mercè Comes és una de les grans actrius de l'escena catalana, tothom la coneix popularment pel seu pas per La Cubana, i especialment per ser una de les 'Teresines'.
Però això és només un període molt curt de la seva dilatadíssima carrera iniciada molt joveneta al barri de Gràcia de Barcelona. Ara, a una edat que podreu trobar fàcilment a Google, ens porta un monòleg molt especial perquè està plenament servit a l'estil de "la Comes", perquè efectivament és una de les poques actrius amb un estil propi i inconfusible.
Reviurem molts i molts moments de la seva vida, però que alhora formen part també de la memòria col·lectiva.
Entre 10 i 25€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
De i amb: Mercè Comes Direcció: Joan Valentí Ajudant de direcció: Rosa Andreu Direcció tècnica i escenografia: Joan Segura Il·luminació: Jordi Ventosa Disseny de so i efectes sonors: Joan Gil Projeccions: Jofre Borrás Producció: Anexa
Ajuntament de Reus
Web Teatre Fortuny Web Ajuntament de Reus