Jump to navigation
De l'11 d'octubre al 8 de desembre
De l’1 de novembre al 14 de desembre
Del 14 de novembre al 14 de desembre
Del 28 de novembre al 14 de desembre
Del 22 de novembre al 19 de desembre
En el marc de La Primavera del Cava, Canals & Munné ofereix una proposta que comença a La Cava Nova amb un esmorzar de pagès entre vinyes: botifarra, seques, pa amb tomàquet, allioli, cava per als adults i most per als més petits. Un sabor autèntic de la terra!
A continuació, es farà una passejada per les vinyes, on els viticultors revelaran els secrets de la viticultura ecològica i regenerativa. Durant el recorregut, es podrà practicar plogging, un esport ecològic divertit i saludable per a tota la família.
Per acabar, es gaudirà d'un maridatge de cinc xocolates Simón Coll amb cava, licor i most per als nens. Una festa de primavera plena de sabors, natura i moments inoblidables.
Es recomana portar calçat esportiu.
35€ general | 17€ nens i nenes de 4 a 12 anys | Entrada gratuïta de 0 a 3 anys Comprar entrada aquí (enllaç)
AECAVA i Canals & Munné
Web La Primavera el Cava