Jump to navigation
Dissabte 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Del 20 de setembre al 15 de gener (2026)
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Diumenge 25 de gener, 19h
CERCLES combina concerts i converses. En solitari, duet o trio. La posada en escena serà en acústic o petit format en un cli- ma d’intimitat i acollida. Els artistes, a més d’oferir la seva música, compartiran també les seves motivacions com a composi- tors, les històries perdudes i trobades de les seves cançons, els seus referents, els processos de creació, els concerts... També exposaran experiències personals, reals, vitals o animals.
Les cançons van, venen, s’obliden, es retroben, volen i tornen; passen de les mans de l’artista al públic, i el músic les torna a rebre, més riques. Nosaltres volem fer evident aquests cercles.
El cicle l'inaugurarà Jaume Pla, cantant i compositor de Mazoni, projecte amb què ha trobat la seva veu personal i també el reconeixement del públic. Enguany la banda celebra el 10è aniversari de la gravació del primer disc en català i Jaume Pla ha estat els 31 dies del mes de març al claustre de l’Arts Santa Mònica de Barcelona. Durant aquest temps ha creat set temes. Ha estat un procés de creació diferent, peculiar i públic, i ara ve al CERCLES a compartir-lo.
Preu: 9 euros entrada + cervesa. Abonament de tres concerts 20 €
Venta d'entrades a l'Alliance Française en hores d'obertura de l'escola.