Jump to navigation
Dijous 29 de gener, 20h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 18h
Dissabte 31 de gener
Dissabte 31 de gener, 19h
Del 8 de novembre al 31 de gener (2026)
Dissabte 31 de gener, 20h
Dissabte 31 de gener, 22h
Bieito Romero, gaites, acordió i viola de roda. Paula Rey, veu. Xulio Varela, bouzouki, veus i percussió. Eduardo Coma, violín. Paxti Bermúdez, bodhran, tambó i djimbek. Pedro Valero, guitarra acústica. Xavier Ferreiro, percussió llatina i efectes. Xan Cerqueiro, flautes.
Amb un repertori basat fonamentalment en músiques d'arrel gallegues, Luar Na Lubre és actualment una de les bandes més internacionals del país i un dels màxims exponents de la música celta. Torre de Breoghán és el seu darrer treball. Un doble àlbum gravat en directe amb l'Orquestra Simfònica de Galícia.
Preu: 18€ / Reduïda: 15€
Entrada reduïda: anticipada, socis Tr3sc, Carnet Jove i UdL. Descomptes no acumulables Entrada anticipada al Cafè del Teatre, de dimarts a diumenge de 19 a 02h Comprar entrada on-line