Jump to navigation
Dissabte 14 de març, 17h
Dissabte 14 de març, 18h
Diumenge 15 de març
Diumenge 15 de març, 11h
Dies 14 i 15 de març
Diumenge 15 de març, 17:30h
Diumenge 15 de març, 18h
Com cada desembre, el Museu Vil·la Casals commemora el naixement de Pau Casals (29 de desembre de 1876 al Vendrell). Enguany, els actes estan programats pel mateix dia 29, però també el diumenge anterior dia 27!
Així, el diumenge dia 27 de desembre a les 12h del migdia hi ha programada l’activitat familiar “El Trencanous”, una activitat que ja han realitzat altres vegades al Museu Pau Casals i que sempre ha tingut una molt bona acollida per part del públic, que ha sortit entusiasmat de l’espectacle.
L’activitat, adreçada als infants de 3 a 8 anys, es basa en un preciós conte de fades ambientat a la nit de Nadal, on la música de Tchaikovsky ens transporta a un món màgic de joguines, caramels i imaginació.
Preu: 3€ per persona (adults i infants). És necessari fer reserva prèvia trucant al telèfon 977.684276 o a través del c/e museu@paucasals.org.