Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer
De l'1 al 7 de febrer
Del 24 de gener al 7 de febrer
Del 10 de gener al 7 de febrer
Dies 6 i 7 de febrer
Del 6 al 8 de febrer
Ponts ja ho té tot a punt per rebre una de les festes més màgiques del calendari, el Nadal! Aquest és el programa que ens espera mireu mireu!
DISSABTE 19 DE DESEMBRE09:00h CONCENTRACIÓ MOTERA. Lloc: al Passeig. 09:00h MX FESTIVAL SEGRE 2015. Participació pilots de Moto GP. Lloc: Al circuit El Bosquet.11:00h CANTADA DE NADALES AL CASAL .Concert de nadales a càrrec dels alumnes de l’Escola Municipal de Música de Balaguer. 15:30h SHOW TRIAL I CIRCUIT PER A NENS. Exhibició al passeig. Show de trial i circuit per a nens. Lloc: Passeig
DIUMENGE 20 DE DESEMBRE 09:00h MX FESTIVAL SEGRE 2015. Trofeu Moto Club Segre. Lloc: circuit El Bosquet. 10:00h TORNEIG D’ESCACS. Lloc: l’Alberg Municipal. Organitza: Club d’Escacs Ponts.
DILLUNS 21 DE DESEMBRE 18:00h CANTADA DE NADALES a càrrec dels alumnes de l’Escola Municipal de Música. Lloc: al Casal.
DIMARTS 22 DE DESEMBRE Durant tot el matí POESIA I NADALES. A càrrec dels alumnes de l’Escola de Ponts. Lloc: La Sala.
DEL 23 DE DESEMBRE AL 7 DE GENER CASALET DE NADAL A L’ALBERG.Organitza: AMPA de l’Escola de Ponts.
DIJOUS 24 DE DESEMBRE 17:00h CAGA TIÓ POPULAR per a tota la mainada amb la participació del Cor Infantil de la Coral Pontsicana. Lloc: plaça Planell. 23:30h “EL CANT DE LA SIBIL•LA” a l’Església Parroquial de Santa Maria de Ponts.Organitza: Coral Pontsicana. 00:00h TRADICIONAL MISSA DEL GALL cantada per la Coral Pontsicana a l’Església Parroquial de Santa Maria.
DISSABTE 26 SANT ESTEVE 19:00h 'CANÇONS D’UNA VIDA' a La Sala. Organitza: Coral Pontsicana.
DIUMENGE 27 DE DESEMBRE 19:00h RECEPCIÓ DEL PATGE FARUK. Lloc:a La Sala.
DEL 27 AL 30 DE DESEMBRE De 16h a 20h PARC D’HIVERN a La Sala.
DIMARTS 29 DE DESEMBRE 17:30h TORRONADA AL CASAL.
DIJOUS 31 DE DESEMBRE. FI D'ANY 01:00h La Nit 'TREMENDA' amb TREMENDOS a la Sala.
DIMARTS 5 DE GENER CAVALCADA DE REIS. A 2/4 de 7 de la tarda, donem la benvinguda a SSMM els Reis d’Orient a la plaça del Segre Mitjà i acompanyem-los en la desfilada fins arribar a La Sala, on hi haurà els parlaments i l’audiència pública als infants