Jump to navigation
Diumenge 18 de gener, 11h
Diumenge 18 de gener, 12:30h
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 gener
Diumenge 18 de febrer, 18h
Dissabte 24 de gener, 10h
Dissabte 24 de gener, 17h
Dies 17 i 24 de gener, 18h
El Conjunt Monumental d’Olèrdola serà de nou l’escenari de la Festa Major del parc, una de les activitats centrals del programa de dinamització 'Viu el parc!', que se celebra durant la tardor. La Festa ofereix una matinal de propostes de lleure ben variades per a passar en família i inclou importants novetats, com la celebració d’una fira d’artesans i productors del 'Parc a taula'. La Fira posarà a la venda productes que s’elaboren en l’àmbit del parc natural, especialment d’alimentació.
Les activitats s’inicien a dos quarts d’onze del matí i es preveu que s’allarguin fins gairebé les 2 del migdia. Es podrà gaudir de tallers de natura a càrrec d’Acer, jocs tradicionals de Fefe i companyia i es podrà participar en el taller de Jumping Clay per a fer la mascota del parc amb aquest material.
Altres propostes que donen un contingut atractiu a la festa són la màgia del mag Churrimongui, un circuit d’agilitat i tir a l’arc, així com la música per a tothom a càrrec del grup Semproniana.
La cloenda s’ha fixat a la una del migdia, amb l’espectacle de clown i de màgia de Xicana.
Durant la festa es podrà participar en la visita teatralitzada gratuïta 'Descobreix l’Olèrdola medieval'. També es podran captar imatges per a participar en el XXII Concurs de Fotografia dels Parcs del Garraf, d’Olèrdola i del Foix. La data límit d’admissió d’obres és el 15 de novembre.
Durant tota la jornada l’entrada al recinte del Conjunt serà gratuïta.