Jump to navigation
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Dijous 12 de febrer, 20:30h
Del 4 de desembre al 15 de febrer
Del 7 de novembre al 15 de febrer (2026)
Del 12 de desembre al 15 de febrer (2926)
Del 27 de setembre al 15 de febrer (2025)
Del 12 al 15 de febrer
Dilluns 16 de febrer, 18:00h
'Pinzells de Vilafranca' és fruit d'una selecció d'obres del fons d'art de la Fundació Pinnae. El fons de la Fundació Pinnae s’ha anat forjant durant els més de 30 anys d'activitat ininterrompuda a la sala d'exposicions del Fòrum Berger Balaguer. Amb el pas del temps, la fundació ha pogut recopilar un interessant fons d’art compost d’obres d’artistes d’arreu. Aquesta és una petita mostra d’aquest fons, amb una selecció d’obres, totes elles d’artistes vilafranquins.
Les peces seleccionades per l’ocasió, pertanyen a diferents generacions. La temàtica de la obra seleccionada per aquesta ocasió és àmplia i variada; hi predomina el paisatge però també hi ha interiors i natures mortes... Són obres que segurament no us deixaran indiferents, d’artistes, alguns dels quals, durant aquests últims anys heu pogut veure a les exposicions que s’han organitzat en aquest espai únic situat al cor de Vilafranca. Ricard Clausells, Carles Quer i Pau Boada a més de Vives Atserà, Parera Romagosa, Pere Lluís Via, Colomer Pagès, August Rossell i M. Antònia Soler, Almirall Germain, i Ruiz Oliva.
L’exposició restarà oberta al públic a l’Aula de Cultura del Fòrum Berger Balaguer de Vilafranca del Penedès fins el proper dia 26 de febrer.
Horari: de dijous a dissabte de 18 a 20h | diumenges i festius de 12 a 14h i de 18 a 20h.