Jump to navigation
Divendres 9 de gener, 20:30h
Del 29 de novembre al 10 de gener
Dissabte 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Format cap a finals dels 90 a Barcelona, el grup post-irlandès Los Stompers es ja una formació de referència en el panorama musical català. Una banda que, evolucionant des del folk irlandès cap a una proposta més personal, ha perfilat el concepte del BIS (Barcelona Irish Sound), es a dir, música irlandesa del canvi de segle i lluny de casa. Tota una innovació en la barreja d’estils, perforada per una bona carga d’humor irònic.
L'any 2013, Los Stompers presenten el seu projecte 'The Harold Spencers', un àlbum que mostra l’evolució de la banda d’un Irish-Folk cap a un so Indie-Folk. Aquest canvi neix de la combinació de nous elements (com la guitarra elèctrica, el baix i la bateria) amb els “antics companys” com la mandolina, el banjo o el violí. L’àlbum ens ofereix 11 cançons que contenen una rica selecció de temes; alguns amb un profund significat sociopolític mentre que altres són emocionals o ironitzen sobre l’estat de la societat avui en dia.
Al 2017 la banda llança el seu sisè disc, 'Life is Elsewhere', un disc per deixar-se endur i perdre’s entre faules i mitologia celta per després retrobar-se amb un mateix.
Reserves per sopar: 93 892 42 36 Entrada gratuïtaEl Forat del Pany