Jump to navigation
Dies 25 i 26 d'abril
Dimarts 28 d'abril, 20:30h
Dimecres 29 d'abril, 18h
Del 16 al 29 d'abril
Diumenge 3 de maig, 18h
Divendres 8 de maig, 20h
Dissabte 9 d emaig, 18h
Dissabte 9 de maig, 19h
En el marc del Festival Deltebre Dansa, espectacle de circ 'Dialog', a càrrec de Seb et Blanca, format per Blanca Ivonne Franco i Sebastien Davis-Van Gelder.
El diàleg és la manera com creem un sentit junts. No hi ha diàleg sense escolta ni intercanvi mutu. Un equilibri entre parlar i escoltar, entre donar i rebre. I per a nosaltres, irònicament, l’equilibri és un constant desequilibri, que s’ha d’ajustar i reajustar contínuament com quan caminem, subtilment, cada pas busca equilibrar-se per seguir avançant. Pas a pas, trobem diferents espais, obstacles i ambients. Entrem en diàleg amb el món que trobem i, així, comença de nou el procés.
5€ (per persona i nit) Compra les teves entrades (enllaç)
Direcció artística i coreografia: Blanca Ivonne Franco, Sebastien Davis-Van Gelder Intèrprets: Blanca Ivonne Franco, Sebastien Davis-Van Gelder
Web Deltebre Dansa