Jump to navigation
Diumenge 1 de març, 12h
Del 21 de febrer a l'1 de març
Diumenge 1 de març, 18h
Dimecres 4 de març, 18h
Dijous 5 de març, 19h
Divendres 6 de març, 18h
El Ballet de Catalunya és la companyia privada de ballet clàssic de Catalunya, que s’estrena amb aquesta gran obra especialment adient en l’època nadalenca: 'El Trencanous', i en la versió de Marius Petipa i Lev Ivanov que originàriament varen crear per al gran Teatre Mariinsky de Sant Petersburg l’any 1892, i música de Pëtr Il’ič Čajkovskij.
20:30h
21€ | 18€ socis del Casal. Venda d'entrades anticipades aquí.
El Ballet de Catalunya interpreta una versió que el seu director artístic, Elias Garcia, i directora artística associada, Larisa Lezhnina, prima ballerina del Mariinsky Theatre i Het National Ballet d’Amsterdam, adapten per a la seva personalització en el marc actual i de la nova companyia catalana.
El Ballet de Catalunya està format per ballarins de gran qualitat artística. Tots ells conformen la primera saga d’un futur cos de ball que ha d’estar integrat en bona part per ballarins catalans i internacionals formats al nostre país, gràcies a la creació d’una acadèmia adjunta que pretén trobar el talent jove allà on es troba i assolir un nou futur per la dansa feta a casa.
Web Teatre Casal de Vilafranca