Arts
,
2018

Most Festival: Brot#3

Una de les seccions competitives del Most, Festival Internacional de Cinema del Vi i el Cava és el Brot, on una trentena de curtmetratges de tot l'estat espanyol opten al prmei del Jurat, del Públic i del Jurat Jove. El Brot és, en realitat, l'origen del Most, ja que el festival és hereu de l'antiga Mostra de Curtmetratges de Vilafranca que organitzava any rere any Cineclub Vilafranca. Hi ha tres sessions: dimecres, dijous i divendres. Les sessions acaben amb una degustació de vins Domènech Vidal.

Sinopsi: 

Els curtmetratges d'aquesta sessió són 'El niño que quería volar', 'El resto de mi vida sin ti', 'Compatible', 'Tarde de pesca', 'Viacruxis', 'Zacarías', 'Julia y Manuel', 'El círculo' i 'Crack'.

Organitza: 

Cineclub Vilafranca i Vinseum

Col·labora: 

Ajuntament de Vilafranca del Penedès, Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia, Diputació de Barcelona, INCAVI, Institut Català de les Empreses Culturals