Jump to navigation
Del 20 de gener al 7 de març
Del 26 d'octubre al 8 de març de 2026
Del 13 de febrer al 8 de març
Del 12 de febrer al 13 de març
Del 16 de gener al 15 de març
Del 19 de desembre al 15 de març (2026)
Del 5 al 16 de març
Dies 6, 13 i 20 de març
Documental sobre l'última dona recol·lectora d'abelles d'Europa.
Hatidze és una dona prop de la cinquantena d'un petit poble a Macedònia que cria colònies d'abelles en uns cistells fets a mà que deixa amagats entre les roques. Sense protecció ni ajuda, és capaç d'amansar-les per poder extreure la mel i vendre-la a la capital.
Tot és idíl·lic fins que, de cop i volta, nous veïns s'instal·len prop de les arnes, destorbant la seva pau i la de les seves abelles. Així com les abelles obreres passen tota la seva vida cuidant de l'abella reina, Hatidze ha compromès la seva pròpia vida a cuidar de la seva mare, amb la qual viu en una cabana.
La intrusió dels nouvinguts, una família amb set nens sorollosos acompanyats de 150 vaques, provocarà un conflicte que podria destruir la forma de vida d'Hatidze per sempre.
5€
Web Docs del Mes