Jump to navigation
Dies 14, 21 i 28 de desembre
Dies 27 i 28 de desembre
Diumenge 18 de gener
Cada dissabte, 11:30h
Dies 11, 18 i 25 de gener
Projecció del documental 'Ciutat Morta' de Xavier Artigas i Xapo Ortega. Amb la presència de Rodrigo Lanza que introduirà el documental i atendrà les preguntes del públic al final de l'acte.
Aquesta pel·lícula explica un cas real de la ciutat de Barcelona de l'any 2006 en què va estar involucrada la policia local de Barcelona i que va acabar amb diverses acusades i empresonades, i amb el suïcidi d'una d'elles, Patricia Heras. El cas de Rodrigo Lanza, un altre dels acusats del cas, va aparèixer documentat en l'informe d'Amnisita Internacional 'Sal en la herida' (2007) que assenyalava casos de tortura i maltractament per part de forces de seguretat a l'estat espanyol.
En la cerimònia d'entrega dels premis del Festival de Drets Humans de Barcelona, el vicepresident d'Amnistia Internacional Catalunya, Xavier Burgués, va explicar que "des l'AI portem anys denunciant que a l'estat espanyol no s'investiguen adequadament aquests casos i això fa que hi hagi una impunitat efectiva, sense mecanismes d'investigació independents i una rendició de comptes real".
Entrada lliure.
Organitza: Amnistia Internacional del Penedès