Festa Major de Guardiola de Font Rubí

A Guardiola de Font Rubí no s'hi posen per poc i han organitzat activitats durant dues setmanes per celebrar la seva festa major. Els actes més destacats els tindrem el cap de setmana del 7, 8 i 9 i el següent. El primer amb la gresca fins a la matinada, la música de Treskuaranta i Strombers i l'empalmada. El segon amb l'actuació dels balls folklòrics. Però tot seguit, us enllacem el programa complet perquè no us perdeu cap detall.
A continuació us destaquem els actes dels darrers dies de la Festa Major:
DIVENDRES 14 D’AGOST
A 2/4 de 8 del vespre a la Plaça de l’Ajuntament, PREGÓ , a càrrec dels músics de la Maravella
A les 10 de la nit, PARLAMENTS DEL SR. ALCALDE I ELS ADMINISTRADORS DE LA FESTA MAJOR
Tot seguit, MAGNÍFICA CERCAVILA PELS CARRERS DEL POBLE.
A continuació, a la Pista Poliesportiva, MÚSICA TRADICIONAL CATALANA I DE TAVERNA AMB EL GRUP MARREMANGO
A continuació FESTA CERVESA D’IMPORTACIÓ I ARTESANA al Bar Jove.
DISSABTE 15 D’AGOST
A 2/4 d'1 del migdia, a la pista poliesportiva, ACTUACIÓ DELS BALLS POPULARS DE FONT-RUBÍ I LLEGIDA DELS VERSOTS DELS DIABLES DE FONT-RUBÍ
A les 8 de la tarda a la Pista Poliesportiva, ORQUESTRA LA MONTECARLO. Entrada Gratuïta amb carnet de veïnatge o 2,5€ sense.
A les 12 de la nit a la pista poliesportiva, NIT DE VERSIONS amb la mateixa orquestra.
DIUMENGE 16 D’AGOST
A les 10 del matí a la Pista Poliesportiva, 15a. TROBADA D’INTERCANVI DE PLAQUES DE CAVA
A les 11 del matí, al Parc de la Sitjota, GIMCANA DE TRACTORS i 2a GIMCANA INFANTIL DE TRACTORS
A 2/4 de 6 de la tarda, al Parc de la Sitjota TARDA EN FAMÍLIA Inflables, tallers, xocolatada
A les 7 de la tarda, a la Plaça Ajuntament HAVANERES amb el grup XATÓ
A les 11 de la nit , a la Pista Poliesportiva TEATRE d’humor picant amb l’espectacle TUPPERSEX. Entrada anticipada 12€, a taquilla 15€
A continuació FESTIVAL MOJITO i GINTÒNIC
DILLUNS 17 D’AGOST
A les 12 del migdia, a la piscina municipal FESTA DE L'AIGUA
A les 7 de la tarda a la Pista Poliesportiva, SARDANES amb L’ORQUESTRA MARAVELLA
A. les 8 del vespre a la Pista Poliesportiva BALL amb l’ORQUESTRA MARAVELLA
Tot seguit, SOPAR AMB ELS MÚSICS DE LA MARAVELLA. Cal comprar els tiquets els dies 31de juliol i 1 d'agost a l'ajuntament. Places limitades.
A les 12 de la nit a la Pista Poliesportiva CONCERT, BALL i FESTA DEL CAVA. Preu: 15,00 €
A continuació FESTA “LOW COST
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.