Aquella sensació que el Nadal se'ns tira a sobre, que ja el tenim aquí! De fet, fa dies que l'olorem... llums als carrers, fires de Santa Llúcia, paisatges quasi hivernals, arbres decorats, galls, gastronomia i pessebres. I, com no, ho heu capturat i compartit amb tots nosaltres a través d'Instagram i l'etiqueta #surtdecasapenedes. Gràcies per les vostres imatges! N'hem fet una selecció amb la què aprofitem per desitjar-vos uns dies fantàstics!