Jump to navigation
Del 22 de gener al 16 d'abril
Dijous 16 d'abril, 21h
Divendres 17 d'abril, 20h
Divendres 17 d'abril, 21h
Divendres 17 d'abril, 22h
Dissabte 18 d'abril
Dissabte 18 d'abril, 20h
'Picarol' és una comèdia lírica o balada dramàtica en un acte inspirat en el tema de 'Notre-Dame de Paris' de Victor Hugo. Va ser estrenada el 1901 dins la temporada del Teatre Líric Català que es feia al Tívoli de Barcelona amb un total de més de cent representacions.
'Gaziel' és una crítica irònica a la societat burgesa de l’època. Va ser estrenat al Teatre Principal de Barcelona l’any 1906, dins els Espectacles-Audicions Graner.
25€ reduïda | 30€
Música d’ Enric Granados Text d’ Apel·les Mestres Picarol Soprano: Anna Niebla Baríton: Toni Marsol Gaziel Mezzosoprano: Cristina Segura Tenor: Marc Sala Soprano: Anna Niebla Baríton: Toni Marsol Cor de Cambra del l’Auditori Enric Granados Director: Xavier Puig Director d’escena: Marc Rosich Espai escènic i vestuari: Maria Montseny Orquestra de Cadaqués Director musical: Jaime Martín
Auditori Municipal Enric Granados