Jump to navigation
Diumenge 14 de desembre, 18h
Diumengre 14 de desembre, 18h
Dies 13 i 14 de desembre
Del 8 de setembre al 14 de desembre
Dimarts 16 de desembre, 20:30h
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 12h
Deixa’t seduir amb aquesta peça de dansa urbana. Tornen els Dancescape mostrant-nos tot el seu encant i atreviment amb aquest espectacle recomanat per totes les edats.
En aquesta peça us presentem un espectacle de dansa urbana contemporani on mostrarem a l’ésser humà dins de la nostra societat. Reflexiona sobre un món comú i els caracters que cadaun de nosaltres generem Zoocreative és una formació que neix a l’escola Dancescape on els ballarins professionals creen i experimenten amb la dansa i la música per crear peces úniques i originals. La formació està composta per 14 ballarins professionals en la seva disciplina: la dansa urbana.
Entrada gratuïta
Direcció: Sandra Macià Ballarins: Alex Iglesias, Jose Antonio Pina, Dani Cerezuela, Aleix Guillaumet, Marçal Font, Xavi Blanco, Anna Roca, Paula Mercè, Laura Díaz, Letícia Agueitos, Aina Mestre, Sandra Valls, Sandra Macià
Teatre Foment