Espectacles
,
2018
Diumenge 22 d'abril, 19h
Teatre de la Llotja

Teatre 'Frankenstein'

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

El clàssic de Mary Shelley sobre un dels monstres més famosos de la història que mostra les tenebres d'una societat incapaç d'assumir la diferència.

Sinopsi: 

L’any 1818, Mary Shelley va dotar d’una vida perdurable el seu cèlebre monstre, que amb la seva multiplicitat orgànica acabaria esdevenint un mite fonamental de la nova societat contemporània, abocada a un replantejament profund de les construccions d’identitat en el nou món marcat per la industrialització i la reorganització dels poders fàctics.

Dos-cents anys després de la primera publicació de la novel·la, Carme Portaceli porta a escena aquest Prometeu modern amb una dramatúrgia de Guillem Morales (director i guionista de la premiada pel·lícula Los ojos de Julia) que indaga en els territoris més tenebrosos de la humanitat ferida del mite.

Preu: 

13€ menors 29 anys | 21€ preu amic | 26€ preu general

Fitxa tècnica: 

Direcció: Carme Portaceli
Autoria: Mary Shelley
Adaptació: Guillem Morales
Intèrprets: Joel Joan, Àngel Llàcer, Lluís Marco, Albert Triola, Magda Puig i Pere Vallribera
Vestuari: Antonio Belart
Ajudantia direcció: Ricard Soler Mallol
Escenografia: Anna Alcubierre
Vídeo: Miquel Àngel Raió

Més informació: 

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1