Jump to navigation
Dies 22 i 23 d'abril
Del 10 al 23 d'abril
Dijous 23 d'abril
Del 17 al 24 d'abril
Del 15 al 24 d'abril
Dissabte 25 d'abril
Quinzena edició de la Festa del Bandoler, rememoració dels fets ocorreguts a Castellserà a finals del segle XV i principis del segle XVI relacionats amb els bandolers. Protagonitzats, entre daltres, pel cap de quadrilla Perot d'Argensola.
Dissabte 11 de maig: 09:00h | VI Caminada de l'Alera 19:00h | Obertura de les exposicions de La Panera i La Garuta 19:30h | Missa cantada i ofrena a la Verge del Roser 20:45h | Danses populars 21:00h | Representació teatral 'La història de Perot d'Argensola' 21:30h | Sopar a la taverna amb entrepans, amenitzat per Sons de Sobretaula 23:30h | Concert amb el grup Comandants de tros i música fins que aguanti el cos.
Diumenge 12 de maig: 10:00h | XX Trobada de puntaires a la Plaça Sitjar. 10:00h | Esmorzar bandoler a la Plaça Major, amb pa torrat i cansalada. 10:00h | Obertura del mercat, mostra d’oficis, arts tradicionals i productes gastronòmics.. 11:00h | Animació pel recinte bandoler amb Campi Qui Pugui. 12:30h | Danses populars. Danses d’adults i infantils. Seguidament, lliurament del pedrenyal d’honor. Després de l’entrega del pedrenyal, representació teatral. La història de Perot d’Argensola. 17:00h | Obertura del mercat, mostra d’oficis, arts tradicionals, productes gastronòmics i passejades amb burros catalans.>> Festival Petits Bandolers 17:00h | Animació pel recinte bandoler amb Campi Qui Pugui. 18:30h | Concert amb El Pot Petit. 20:00h | Sardinada popular i sopar amenitzat pel grup de taverna KSonRonda.
Entrada gratuïta
Facebook Festa del Bandoler Web Ajuntament de Castellserà