Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Dies 19 i 20 de desembre
Del 3 al 20 de desembre
Del 28 de novembre al 21 de desembre
Del 5 al 21 de desembre
Del 13 al 21 de desembre
9a edició de la Fira de la Cervesa Artesana, que enguany coptmarà amb la participació de 17 elaboradors que portaran les seves varietats realitzades de forma artesanal, algunes sense alcohol o aptes per a celíacs.
Enguany es bat el rècord d'expositors i fins i tot arribarà un elaborador provinent d'Irlanda. De les comarques de Lleida hi seran presents Cerveseria C13 (la Pobla de Segur), Cerveses Ponent (Seró), La Vella Caravana (Menàrguens), Lo Vilot (Almacelles), Maquis (Montblanquet) i Cerveseria Matoll (Belianes).
De la resta de Catalunya, hi assistiran Espina de Ferro (Vilanova del Camí), Lo Gambusí (Tortosa), Rustica Bufona (Escaladei), Reptilian (El Vendrell), Beerretans (Sant Pere de Ribes), Freddo Fox (Barcelona), Quer (Berga), Sitgetana (Sitges) i Segarreta (Santa Coloma de Queralt) a més de Pyrine Beer (Osca) i la irlandesa Oddity Brewing.
El públic també tindrà a l'abast food-trucks i la tradicional paella feta amb cervesa artesana. L'apartat musical aposta per la programació de proximitat amb concerts de Rocking Tonight, Talkual, Fa1na i Garrapateros i el targarí DJ Ubach.
De 12 a 3h
Associació Agrat, Cerveseria Matoll i Ajuntament de Tàrrega
Facebook Agrat Tàrrega Facebook Ajuntament de Tàrrega Web Ajuntament de Tàrrega