Jump to navigation
Diumenge 3 de maig, 18h
Del 24 d'abril al 3 de maig
Diumenge 10 de maig, 12h
Dies 8, 9 i 10 de maig
Diumenge 10 de maig
Del 12 al 14 de maig
Dissabte 16 de maig, 12h
Dissabte 16 de maig, 10:30h
En el marc de les Festes de Nadal, tornen a Tàrrega els Reis Mags d'Orient per fer la seva tradicional Cavalcada, enguany acompanyats per una espectacular comitiva formada per nou carrosses i bandes de música com la Batbatuka, els Tambors dels Diables BAT, la Marxosa Xaranga d'Amposta Aigua amb Gas i l'espectacle itinerant de La Pantomima de Lleida amb Els fabricants de caramels (titelles gegants).
L'Orquestra Mediterrània actuarà a la carrossa de l'Estrella d'Orient amenitzant la Cavalcada. La Verreta i Lo Tossino recolliran els xumets dels infants que ja se’n vulguin despendre.
També hi seran els Motards Tàrrega i quatre cavalls reials. Moltes furgonetes plenes de joguines i més de 100 patges estaran preparats amb mil quilos de caramels sense gluten, aptes per a celíacs, per rebre com es mereixen Melcior, Gaspar i Baltasar.
> Recorregut: carrer dels Amics del País, Sant Pelegrí, plaça del Carme, carrer del Carme, plaça Major, carrer d’Agoders, Joan Maragall, Migdia i Estació d'Autobusos per acabar a la plaça de les Nacions sense Estat amb els parlaments dels Reis d'Orient.
Comissió Cavalcada de Reis BAT
Facebook SS. MM. els Reis Mags d’Orient a Tàrrega Web Ajuntament de Tàrrega