Jump to navigation
Del 26 d'abril a l'1 de gener
Diumenge 4 de gener, 18:30h
Del 29 de novembre al 10 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Dissabte 17 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Concert de Kenny Garrett Quintet, formació encapçalada pel saxofonista Kenny Garrett, qui compta amb una carrera estel·lar que s'ha perllongat durant més de 30 anys, i ha esdevingut sens dubte el saxofonista més important de la seva generació.
Guanyador d'un Grammy el 2010 al millor àlbum de jazz instrumental i cinc vegades nominat, nomenat el 2011 Doctor Honorífic pel premiat Music Berklee College.
Des del seu primer concert amb L'Orquestra de Duke Ellington i en tota la seva carrera, passant temps i compartint amb músics com Freddie Hubbard, Woody Shaw, Art Blakey i Jazz Messengers o Miles Davis, Garrett sempre va tenir un so característic i una melodia molt distintiva. En els darrers vint anys ha continuat creixent com a compositor i com a líder de la seva pròpia banda, editant el seu darrer disc fins ara 'Sounds of the ancestors' (Mack Avenue, 2021).
30€ general | 25€ reduït Comprar entrada aquí (enllaç)
Kenny Garrett: saxos Vernell Brown: piano Corcoran Holt: contrabaix Ronald Bruner: bateria Rudy Bird: percussió
Web La Temporada Web Auditori Enric Granados Web Kenny Garrett