Jump to navigation
Diumenge 8 de març
Dissabte 31 de gener, 10h
Diumenge 1 de febrer
Dissabte 7 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 11h
Diumenge 22 de febrer, 11h
Diumenge 15 de març, 7h
Mesos de febrer i març
22a edició de la Marxa dels Castells de la Segarra, un itinerari que té una distància de 54 quilòmetres i un desnivell de poc més de 1200 metres acumulats.
L'altiplà de la Segarra ofereix un terreny de pujades i baixades constant, però sempre de poca importància. Els pobles que es poden visitar durant el recorregut són Cervera, Guissona, les Pallargues, Florejacs, l'Aranyó, Montcortès, Castellnou d'Oluges entre altres.
Es tracta d'una iniciativa que va néixer l'any 2000 arran que un grup d'amics de la comarca de la Segarra va tenir la inquietud de dur a terme una nova activitat de caire excursionista inèdita en les nostres contrades. Aquesta nova iniciativa havia de reunir algunes característiques determinades per fer-la atractiva. Es va creure ideal que els castells de la comarca per si sols ja podien representar un atractiu, alhora que el paisatge que ofereix la comarca a l'inici de la primavera, amb el seu verd intens i els arbres florits, podia acabar d'arrodonir l'espectacle de la caminada.
Fins al 3 de març: 25€ persones federades de la FEEC | 14€ persones sòcies de CEG i CES | 30€ general
A partir del 4 de març: 31€ persones federades de la FEEC | 20€ persones sòcies de CEG i CES | 36€ general
Cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
CEG i CES
Web Marxa dels Castells de la Segarra