Jump to navigation
Dijous 29 de gener, 20h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 18h
Dissabte 31 de gener
Dissabte 31 de gener, 19h
Del 8 de novembre al 31 de gener (2026)
Dissabte 31 de gener, 20h
Dissabte 31 de gener, 22h
Concert de Cloenda de la 18a edició del Musiquem Lleida, on la Coral Shalom interpretarà 'De la Veu al Cor', un concert per a cor, piano i soprano solista d'una selecció d'obres de compositors o cantautors catalans del segle XX que han estat representatius de composicions per a veu acompanyada.
Un espectacle teatralitzat de música que s'inicia amb les cançons noucentistes de Toldrà, passant per l'estil avantguardista de Mompou, les harmonies de jazz i sons llatinoamericans de Montsalvatge fins arribar a la nova cançó.
A través d'aquests quasi 100 anys de música, es vol representar un període de transició musical entre gèneres des de la renaixença de la cultura catalana fins als cantautors de la Catalunya en època de dictadura, passant per compositors que han esdevingut pioners en nous estils. Amb els arranjaments per a cor, aquesta música es posa a l'abast del cor quan originàriament son obres per a veu solista, fet que representa originalitat i a la vegada apropa al públic obres que usualment no son interpretades per cor.
10€ general | 9€ reduïda Comprar entrada aquí (enllaç)
Coral Shalom
Web Auditori Municipal Enric Granados Web Coral Shalom Facebook Musiquem Lleida