Francesco Tristano


Del 29 al 31 de maig

Del 12 d'abril al 31 de maig
Concert de l'aclamat pianista i compositor Francesco Tristano, que torna al seu primer amor, la música antiga, al seu darrer àlbum 'On Early Music'. Un disc que inclou peces del Renaixement i del Barroc amb obres Girolamo Frescobaldi, Orlando Gibbons, John Bull i del mateix artista.
Inspirat per aquests grans compositors i els seus treballs perdurables, totes les peces incloses són tonal i melòdicament complementàries, i mentre que algunes han estat reproduïdes fidelment, altres s'han reelaborat i reinterpretat.
Aquest concert proposa un viatge al passat des del present: obres per a teclat dels segles XVI i XVII interpretades al piano i combinades amb noves composicions, amb tocs contemporanis, escrites pel mateix Francesco Tristano. Un xou que entrellaça la música clàssica, la música electrònica, la videocreació i el disseny d'il·luminació per crear un espectacle interdisciplinari que intensifica l'experiència musical.
15€ general | 13,5€ Amic/ga de LaTemporada
Comprar entrada aquí (enllaç)
Ajuntament de Lleida
Web La Temporada
Web Auditori Enric Granados
Web Francesco Tristano