Jump to navigation
Del 30 de maig al 4 de juny
Diumenge 4 de juny, 18h
Diumenge 4 de juny
Divendres 9 de juny
Dissabte 10 de juny
Dies 10 i 11 de juny
Concert familiar 'La Rumbanyera', un espectacle que farà gaudir a petits i grans a ritme de rumba.
Activitat recomanada per a famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.
Durada: 60 minuts
Tres rumbers i bons amics comparteixen pis a Barcelona. Mentre es vesteixen per sortir a fer el vermut, sintonitzen un programa de ràdio en el qual fan un itinerari històric i geogràfic per l'origen i l'evolució de la rumba fins a arribar al nostre país: Nigèria, Cuba, Nova York i Barcelona.
La música, les històries d'amor, de guerra, de misèria i de prosperitat de tots els homes i dones que van creuar els oceans fan navegar els tres rumbers sobre una petita embarcació improvisada: la rumbanyera.
6€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Intèrprets: Micu Rodergas: veu, guitarra i baix Climent Campa: veu i percussions Ihosvanni Conyedo: veu, piano, violí i mandolina
Veu en off: Francesc Mauri i Marieta Sánchez Idea original i direcció: Albert Ruiz i Cristina Estarelles Arranjaments musicals: Jordi Vallespí i Ihosvanni Conyedo Escenografia: Cristina Estarelles Construcció d'escenografia: Carles Piera Vestuari: Trílope Dissenys i il·lustracions: Àlex Casabó Il·lustració del cartell: Micu Rodergas
Web CaixaFòrum Lleida