Documental 'Ciudadano Fernando Gallego. Baila o muere', Alex Salgado del Tarré i Jorge Rodríguez, 2017

En el marc del cicle Estiu en Viu a Lleida, projecció del documental 'Ciudadano Fernando Gallego. Baila o muere', (2017, 110 min.), de Jorge Rodríguez i Alex Salgado del Tarré, qui en farà la presentació.
Fernando Gallego es DJ, però no un qualsevol: es Nando Dixkontrol, possiblement per un sector del públic sigui un personatge anònim, tanmateix hi va haver un temps en que fou l'epicentre d'un terratrèmol sonor. La festa es propagava per on passava. Ell era sinònim de festa. La seva figura carismàtica concentrava l'essència de tota una generació de joves que reivindicava el cap de setmana com espai d'expressió lúdica sense límits: ballant sense parar.
Avui dia, 30 anys després de la sublimació del DJ com a mèdium suprem, l'equació segueix vigent, Nando Dixkontrol ja no és un reclam, però Ferando Gallego es resisteix a desaparèixer.
Entrada lliure
Centre d'Art la Panera
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.