Arts
,
2023

Exposició col·lectiva 'Afectes sònics. Art sonor i expansió de la percepció'

Exposició col·lectiva 'Afectes sònics. Art sonor i expansió de la percepció', una mostra que explora el paper del so com una eina relacional, creativa i transformadora.

Basant el seu treball en la recerca transdisciplinària i en la mediació tecnològica, els artistes combinen mètodes com l'enregistrament de camp, la síntesi modular, la composició, la performance, la sonificació d'entorns o la poesia sonora. Adoptant tipologies com la instal·lació immersiva, l'escultura sonora o el vídeo, els projectes conviden els visitants a escoltar, interactuar, experimentar, improvisar i crear.

'Afectes sònics' aplega treballs artístics que proposen interactuar amb dispositius de manera lúdica que porten a reflexionar críticament sobre els detonants psicològics i les tecnologies de control, que fan visible i audible la ubiqüitat contaminant del plàstic i que ajuden a entendre que els humans conviuen amb no humans de manera constitutiva.

> Artistes participants: Agnès Pe, Félix Blume, Sissel Marie Tonn, Edu Comelles, Núria Andorrà, David Vélez, Eli Gras, Kepa Landa, Ginebra Raventós, House of Polymath (Jose R. Madrid Alonso), Arnau Sala Saez, Marc Vilanova

Comissariada per: 

Matías Rodríguez-Mouriño i Christian Alonso

Preu: 

Entrada lliure

Organitza: 

Centre d'Art la Panera

Més informació: