Jump to navigation
Del 15 de gener a l'1 de març
De l'11 de desembre a l'1 de març (2026)
Del 29 de gener al 4 de març
Del 20 de gener al 7 de març
Del 26 d'octubre al 8 de març de 2026
Del 13 de febrer al 8 de març
Del 12 de febrer al 13 de març
Exposició 'El tarannà de l'art', una mostra que recull obres de David Callau i de Carme Bassa que, tot i tenir un estil i una tècnica força diferents, dialoguen perfectament en conjunció les unes amb les altres, tot permeten descobrir diversos universos creatius.
D'una banda, David Callau oferirà un nou treball, la sèrie 'Flors i Violes'. Aquestes obres es caracteritzen, tècnicament, per un traç a blanc i negre però amb el color afegit després. Aquest treball parteix de l'obra escollida per a la invitació 'La mare de la mare', en referència a l'àvia materna de l'artista, la qual, diu ell mateix, feia créixer un jardí al voltant de cada planta i flor que plantava. Això també connecta amb el tarannà naturalista de la resta d'obres, evocant a la mare naturalesa, la mare terra.
I si es parla de naturalesa, sens dubte l'obra de Carme Bassa n'és plena, des de l'ús de la tècnica i el color fins a la mateixa representació. Precisament, el que més caracteritza la pintura de Carne Bassa és l'ús de l'encàustica, una tècnica antiga consistent en l'ús de cera d'abella i resina per aglutinar els pigments, deixant una massa per a pintar, prèviament escalfada, molt diferent de l'oli o l'acrílic.
De dimarts a divendres: de 17 a 20h Dissabtes: de 10:30 a 14h
Dimecres 5 de juliol, a les 19:30h
Entrada lliure
Galeria Espai Cavallers
Instagram Espai Cavallers Web Espai Cavallers