Jump to navigation
Dilluns 25 de setembre, 19h
Mes de setembre
De l'1 al 30 de setembre
Del 17 de juny a l'1 d'octubre
Del 22 de setembre a l'1 d'octubre
2a edició de la Mostra d'Art al Carrer de Guissona, que te per objectiu promoure les propostes artístiques de l'entorn més proper. Durant un mes, al llarg de l'eix comercial hi haurà una exposició de treballs artístics en aparadors o locals que ara resten tancats al públic.
Dins el marc de la Mostra d'art, tindrà lloc la IX edició del Concurs de pintura ràpida Josep Ma Grau Pujol que omplirà l'entorn de la vila d'artistes. Les obres participants restaran exposades durant tot el mes dins els aparadors dels comerços de l'eix comercial, formant part de l'exposició d'art al carrer i posant-se a la venda per tothom qui estigui interessat/da.
La Mostra d'art al carrer és una proposta que sorgeix de la regidoria de cultura de l'Ajuntament de Guissona i que enguany també hi participa l'Institut Ondara de Tàrrega, centre educatiu que encapçala els ensenyaments artístics al nostre territori; el centre educatiu FEDAC Guissona; l'Institut Guissona amb la participació de l'Aula oberta i el Centre d'Art Singular de Cal Santacreu que ubicaran la seva intervenció a l'exterior del carrer La Font.
Consulta'l aquí (enllaç)
Ajuntament de Guissona
Web Ajuntament de Guissona Facebook Ajuntament de Guissona