Jump to navigation
Dissabte 14 de febrer, 10h
Dissabte 14 de febrer, 12h
Diumenge 15 de febrer
Del 5 al 17 de febrer
Dimecres 18 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dissabte 21 de febrer, 11h
Jornada de pensament, gastronomia i música que porta per títol Xolla. Teca. Sarau., una iniciativa que vol ser un punt de trobada de totes aquelles persones obertes al debat i està oberta a tota la ciutadania.
L'escriptora i filòsofa Núria Bendicho Giró ha estat l'encarregada de confeccionar el programa de la primera edició sota la temàtica del festival Embarrat d'enguany, la Mare Terra. Així s'ha preparat un seguit d'activitats que tractaran la relació dels humans amb el planeta Terra des de perspectives literàries, polítiques o econòmiques.
12:00h | Taula rodona 'El retorn literari del món rural' 13:00h | Taula rodona 'Quina terra volem?' 14:00h | Dinar popular, amb una paella de la terra 15:15h | Cafè-concert amb Saüc en flor
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
7€ socis de l'entitat | 9€ general Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Festival Embarrat i Associació La Soll
Web Festival Embarrat Instagram La Soll Tàrrega