27a Fira de l’Oli de Qualitat Verge Extra i les Garrigues, Borges Blanques, 2024

27a edició de la Fira de l'Oli Qualitat Verge Extra de les Borges Blanques, que enguany comptarà amb 39 expositors d'oli (un 56% més que l'any passat, procedents de Lleida, Tarragona i Barcelona), i 37 mostres d'oli presentades a concurs a més de paradistes amb artesania, food-tracks i altres propostes gastronòmiques.
En aquesta edició, a més de la tradicional varietat de l'oli verge extra elaborat amb arbequina, es podran trobar altres varietats com l'empeltre, la verdal i la picual, la morruda i la sevillenca, la farga i l'argudell, la koroneiki, la frantoio o la coratina. Són olis i varietats, a més, que arribaran a l'empara de vàries denominacions d'origen, però també de cooperatives, molins privats i associacions de productors i productores, a fi i efecte de recollir la pluralitat dels models d'emprenedoria, producció i certificació de qualitat en el món de l'oli d'oliva.
Consulta'l aquí (enllaç PDF)
Ajuntament de les Borges Blanques
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.