Jump to navigation
Dissabte 24 de gener, 17h
Dies 17 i 24 de gener, 18h
Dies 24 i 25 de gener
Diumenge 25 de gener, 11h
Diumenge 25 de gener, 12:15h
Del 5 d'octubre al 25 de gener (2026)
Dies 24 i 25 de gener, 18h
Del 29 de novembre al 25 de gener
Concert familiar 'Pirates, bruixots i altres bitxos', un espectacle-concert multidisciplinari que inclou llegendes i contes il·lustrats amb imatges de vídeo, dibuixos animats i l'ús de la tecnologia.
Pep López és un dels referents d'aquest país en els espectacles de música, contes i interacció multimèdia. Amb més de quaranta anys fent actuacions nacionals i internacionals, ha creat un estil particular i molt personal desenvolupant una interacció amb el públic que ha servit de punt de partida de moltes altres companyies.
Edat recomanada: a partir de 4 anys.
Durada: 90 minuts
Voleu conèixer els secrets de l'últim pirata del riu Llobregat?
Aquest és el bagul de l'últim pirata que va navegar pel riu Llobregat. Hi guardava els seus secrets, en tenia molts. Alguns fan por, d'altres són tristos, d'altres molt divertits i d'altres, millor que no surtin a la llum… De fet, tots en tenim de secrets, oi?
10€ general | 9€ Amic/ga de la Temporada Comprar entrada aquí (enllaç)
Pep López: veu, guitarra MIDI, narracions Pep Collell: bateria, programacions, percussió, cors Àngel Martínez: piano, teclats i veus Sergi Miarons: tècnic
La Paeria, Ajuntament de Lleida
Web Auditori Enric Granados Web La Temporada Web Pep López