Jump to navigation
Diumenge 24 de maig
Dissabte 9 de maig, 12h
Dissabte 9 de maig, 16:30h
Diumenge 10 de maig, 12h
Diumenge 10 de maig
Del 12 al 14 de maig
Dissabte 16 de maig, 12h
Diumenge 17 de maig, 18h
Quarta edició del Carrilet Fest, l'únic festival d'aprenentatges del Pla d’Urgell, que ve carregat d'activitats per realitzar amb tota la família, que van des de les arts escèniques i els tallers, a la música en directe i els jocs.
El festival té per objectiu demostrar que les propostes culturals i d’oci poden ser també propostes educatives que fomentin un aprenentatge actiu família. Aquesta idea neix en el marc del projecte Educació 360, que aposta per l’educació a temps complet.
> Consulta'l aquí (enllaç)
11:00h | Espectacle musical 'Us convidem!' (Rikus) 12:00h | Espectacle de teatre i titelles 'Lila Rebvelada' (Kali Teatre) De 12 a 16h | Espais d'aprenentatge 13:30h | Vermut musical amb el grup de versions acústiques Talkual 15:30h | Contacontes 'En Gripau i en Gripere' de Nada Puede Salir Mal 16:15h | Batucada amb Tabalats de Mollerussa 16:45h | Espectacle de circ 'Fa Vola' (Cia. Viral Circ) 17:30h | Inflables i confeti (60 minuts de joc lliure i diversió en família)
8€ anticipada | 10€ taquilla Més informació i venda d'entrades aquí (enllaç)
Ajuntament del Palau d'Anglesola
Web Ajuntament del Palau d'Anglesola Web Em Plau el Palau Web Carrilet Fest